Ik heb tijdens het project de volgende stappen ondernomen:
- Kick-off en strategie:
- Intake met alle stakeholders om behoeften en doelen scherp te stellen.
- Opstellen van de kernboodschap, doelgroepanalyse en tone-of-voice van Ignys.
- Interne communicatie:
- Creatie van een intranetpagina met alle informatie over Ignys, inclusief een animatievideo en FAQ.
- Nieuwsbericht over Ignys op intranet met verwijzing naar de interne en externe pagina’s.
- Externe communicatie:
- Realisatie van een conversiegerichte landingspagina voor klanten met SEO-optimalisatie.
- Scriptredactie en coördinatie van de productie van een professionele animatievideo.
- Ontwikkeling van een visuele identiteit voor Ignys die naadloos aansluit bij de merkwaarden van Newtone.
- Opmaken van een LinkedIn-bericht gericht op de externe doelgroep, om de lancering van Ignys onder de aandacht te brengen en verkeer naar de landingspagina te stimuleren.
- Projectcoördinatie:
- Dagelijkse afstemming met het projectteam om voortgang te bewaken en feedback te verwerken.
- Tijdig opleveren van communicatiemiddelen en coördinatie met externe leveranciers.
