Social media brainstorm voor Seven Days

Voor deze interieurwinkel, die al sterk aanwezig is op social media, verzorgde ik een creatieve brainstormsessie. Het doel? Een vliegende start maken met een duidelijke focus, concrete ideeën voor klantenbinding én een contentplanning die hen tijd en energie bespaart.

Concrete resultaten

  • Social media kickstart: 66 unieke contentideeën, goed voor 223 posts.
  • Creatieve campagnes: 25 concrete ideeën om meer klanten naar de winkel te trekken.
  • Doelgroep helder: Een scherp beeld van wie hun ideale klant is.
  • Unieke kracht helder: Een duidelijk onderscheidend vermogen waarmee ze zich kunnen onderscheiden.

“Een hele leuke brainstormsessie met een vervelwind aan energie en goede ideeën. Merel is creatief en daagt je uit om mee te doen.

De Brandvrouw zette ons in vuur en vlam”

Seven Days

Merel van Hoogstraten

Wat mij kenmerkt:

  • Creativiteit: Mijn creativiteit reikt verder dan marketing en communicatie. Ik ontwerp ook kaarten en posters met prints van zelfgekweekte gedroogde bloemen van mijn dakterras in Delft. 
  • Tuinieren: Naast het kweken van bloemen geniet ik ook van moestuinieren. Het geeft me rust om met mijn handen in de aarde te werken.
  • Bourgondiër: Ik kan enorm genieten van lekker eten en drinken. Dit kan in de horeca maar ik houd er ook van om zelf in de keuken te staan.
  • Passie voor mkb: Ik heb een grote voorliefde voor het mkb en werk graag met ondernemers die net zo gedreven zijn als ik.
  • Spring in ‘t veld: mijn moeder noemde mij vroeger haar ‘spring in ’t veld’. Ik heb een flinke dosis energie en heb een open en positieve instelling.

Ook een brainstorm op maat?

Elke brainstorm of samenwerking wordt volledig afgestemd op jouw doelen. Of je nu een krachtig merk wilt bouwen, een salesfunnel nodig hebt of creatieve ideeën zoekt, samen brengen we jouw visie over op jouw doelgroep. Klaar om jouw marketing naar een hoger niveau te tillen?